Filtrer innhold etter din rolle:


Alle som jobber i et selskap som er registrert i Elhub kan få en bruker til Elhub Supportportal. Send en e-post til post@elhub.no med følgende informasjon for å komme i gang:

  • Ditt fulle navn
  • E-postadresse
  • Mobiltelefonnummer
  • Navn på selskapet du jobber i

Når du har mottatt informasjon fra oss med ditt brukernavn og passord følger du linken https://elhub.service-now.com/support for å logge inn i Elhub Supportportal.


  • Logg inn med brukernavn og passord som er tilsendt fra Elhub.
  • Første gang du logger inn blir du bedt om å endre ditt passord:
  • Bruk en autentiseringsapp til å scanne QR-koden. Hvis du ikke har en autentiseringsapp fra før, så last det ned på din mobiltelefon. Vi anbefaler Google Authenticator.

Etter at du har scannet QR-koden med autentiseringsappen vil du få en 6-sifret kode du må skrive inn i steg 3 ovenfor. Hver gang du skal logge inn i Elhub Supportportal må du skrive inn en ny 6-sifret kode fra autentiseringsappen.


  • Elhub Supportportal møter deg med dette bildet:
  • Trykk på «Registrer en sak» for å melde inn din sak til Elhub:
  • Fyll ut kategori og eventuelt underkategori, tittel og beskriv saken din før du trykker på «Submit» i grønt til høyre for å sende inn saken din:
  • Hvis du vil legge til et vedlegg i saken kan du trykke på «Add attachments» og legge ved vedlegget ditt:
  • Din sak vil se slik ut etter at du har sendt den inn:
  • Du kan legge til mer informasjon ved å skrive i feltet hvor det står «Type your message here» og trykke på den grønne «Send»-knappen:
  • Svar dere mottar fra Elhub vil legge seg til venstre i dialogboksen:
  • Hvis dere vil svare tilbake skriver dere i feltet over hvor det står «Type your message here» og trykker på den grønne «Send»-knappen:
  • Når dere har meldt inn noen saker vil disse bli synlige på forsiden:
  • Hvis du trykker deg inn på «View all» for å se alle dine saker, vil oversikten se sånn ut:

Elhub Supportportal | Elhub