Elhubs årlige kundeundersøkelse er sendt ut
Vi har i dag sendt ut vår årlige kundeundersøkelse til alle nettselskap, kraftleverandører og tredjeparter som har brukeravtale med Elhub.
Publisert:
12.11.25
Kundeundersøkelsen er sendt til alle aktøradministratorer, drift- og måleverdikontakter i hvert selskap og skal besvares på vegne av selskapet. Hvis du har mottatt undersøkelsen for flere selskap ber vi deg om å svare på hver av dem. Vi setter stor pris på deres tilbakemeldinger og håper at dere tar dere tid til å svare på undersøkelsen!
Resultatet fra kundeundersøkelsen gir oss god innsikt i hvordan vi kan videreutvikle og forbedre Elhub til det beste for markedet og i henhold til deres behov, ønsker og forventninger til oss. Hvis selskapet ditt ikke har mottatt undersøkelsen ta gjerne kontakt på slik at vi kan sende den til dere. Vi oppfordrer samtlige til å ta seg tid til å sende en besvarelse da det er en god mulighet til å påvirke endringer i Elhub.
Resultatene sammenstilles med tidligere undersøkelser for å se hvordan vi kan utvikle Elhub på best mulig måte for våre brukere. Svarfrist er fredag 28. november.
