Vi har i dag sendt ut vår årlige kundetilfredshetsundersøkelse til alle nettselskap, kraftleverandører og tredjeparter som har brukeravtale med Elhub. Vi har også sendt ut en undersøkelse vedrørende tilleggstjenester til alle nettselskap.
Kundeundersøkelsen er sendt ut til én kontaktperson per selskap og skal besvares på vegne av selskapet. Vi setter stor pris på deres tilbakemeldinger og håper at dere tar dere tid til å svare på undersøkelsen!
Undersøkelsen om tilleggstjenester sendes ut i forbindelse med at det er oppnevnt en arbeidsgruppe under Elhubs Bransjeråd som skal se nærmere på hvordan forespørsler om tilleggstjenester skal behandles, hvordan eventuell utviklingskapasitet kan prioriteres og hvordan utviklingsarbeid, drift og support kan finansieres.
Resultatet fra undersøkelsene gir oss god innsikt i hvordan vi kan videreutvikle og forbedre Elhub til det beste for markedet og i henhold til deres behov, ønsker og forventninger til oss. Om selskapet ditt ikke har mottatt undersøkelsen ta gjerne kontakt på post@elhub.no slik at vi kan sende den til dere. Undersøkelsen er sendt til én av de som er registrert som Elhub Driftskontakt for selskapet i Edielportalen. Der det ikke finnes en driftskontakt er undersøkelsen sendt til en med rollen Aktøradministartor. Vi oppfordrer samtlige til å ta seg tid til å sende en besvarelse da det er en god mulighet til å påvirke endringer i Elhub.
Resultatene sammenstilles med tidligere undersøkelser for å se på utviklingen i Elhub brukeres tilfredshet. Svarfrist er 2. desember.