Vi har i dag sendt ut vår halvårlige kundetilfredshetsundersøkelse til alle nettselskap, kraftleverandører og tredjeparter som har brukeravtale med Elhub.
Den er sendt ut til én kontaktperson per selskap og skal besvares på vegne av selskapet.
Resultatet fra undersøkelsen gir oss god innsikt i hvordan vi kan videreutvikle og forbedre Elhub til det beste for markedet og i henhold til deres behov, ønsker og forventninger til oss. Om selskapet ditt ikke har mottatt undersøkelsen ta gjerne kontakt på post@elhub.no slik at vi kan sende den til dere. Undersøkelsen er sendt til én av de som er registrert som Elhub Driftskontakt for selskapet i Edielportalen, der det ikke finnes en driftskontakt er undersøkelsen sendt til Elhub Generell kontakt. Vi oppfordrer samtlige til å ta seg tid til å sende en besvarelse da det er en god mulighet til å påvirke endringer i Elhub.
Resultatene sammenstilles med tidligere undersøkelser for å se på utviklingen i Elhub brukeres tilfredshet. Svarfrist er 25. juni.